loading...
چهار فندق
توضیحات

"توجه"           "توجه"
تمامی مطالب این سایت مطابق آیین اسلام و مقررات کشور عزیزمان ایران میباشد.
از درج هر گونه مطلب غیر اخلاقی جداً معذوریم
در ضمن
این سایت متعلق به شماست
با نظرات خود مارا در بهتر کردن آن یاری دهید
*با تشکر*

مدیر بازدید : 22 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

ما هیچوقت با هم نبودیم اتاقمون از هم سوا بود

اما کسی اینو نفهمید این راز بین ما دوتا بود

این خونه آرامش نداره با این که چیزی کم نداریم

یک عمر با من بودی اما ما بچه ای از هم نداریم

من زخم می زدم قبوله اما تو هم مرحم نبودی

هربار رفتی خواب بودم هر بار برگشتم نبودی

گاهی دلم فریاد میخواد گاهی دلم میخواد بد شم

گاهی دلم میخواد یک بار از عرض این احساس رد شم

ترانه سرا: زهرا عاملی

آهنگساز: مهدی یراحی

تنظیم کننده: هومن نامداری

برگه ی مهدی یراحی در فیسبوک

 

 

 

Like 4filbert on facebook

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
تبلیغات